No Place for Bravery to 2D akcja RPG z widokiem z góry, która łączy piękne efekty wizualne, porywający soundtrack i intensywne momenty walki w mrocznie intrygującą opowieść, badającą, jak daleko jesteśmy w stanie się posunąć, aby odzyskać wszystko, co jest nam drogie.
Na każdej drodze przez Dewr, surowego świata zniszczonych piękności i brutalnych plemion, czeka niebezpieczeństwo. W tej grze musisz stawić czoła szybkim bitwom pełnym uników, popisów i kontrataków. Błędy będą karane, a napotykając niebezpieczeństwa Dewru, odczujesz trwałe poczucie kruchości.
Po walkach w okrutnej wojnie, były żołnierz Thorn odkłada swoje zakrwawione bronie. Rezygnuje z spokojnego życia karczmarza, a myśli i marzenia Thorna skłaniają się ku jego dawno zaginionej córce Leaf - aż do chwili, gdy Thorn staje się świadkiem ponownego pojawienia się tego, kto wiele lat wcześniej porwał Leaf. W towarzystwie swego niepełnosprawnego opiekuna Phida, Thorn ponownie wkracza do walki, przekonany, że świat potrzebuje jego ostrza, by wszystko naprawić.
-
Brutalne walki 2D w stylu gry Sekiro - Gra skupia się na unikach i szybkich potyczkach. Błędy będą karane, a napotykając niebezpieczeństwa świata Bravery, odczujesz trwałe poczucie kruchości
-
To nie jest o bohaterach - Thorn, weteran wojenny dręczony koszmarami, spotyka okazję do odkupienia, gdy znajduje ślady dawnego zniknięcia swojej córki. W towarzystwie swego niepełnosprawnego opiekuna Phida, to na graczu spoczywa decyzja, jak daleko Thorn się posunie, nie tylko dla ratowania swojej córki, ale również dla spełnienia swoich ambicji
-
Bieda czeka - Thorn to zdolny wojownik w świecie, gdzie ludzie tacy jak on umierają codziennie. Pod twoim przewodnictwem Thorn od początku będzie zdolny do zabijania i przetrwania, ale powinieneś liczyć się z tym, że kruchość Thorna będzie się ostro odzwierciedlać w wielu twoich potencjalnych porażkach
-
Jak na dłoni - Historia Bravery niesie ze sobą silne przesłanie o roli postaci rodzicielskich i konsekwencjach ich decyzji w niespokojnym świecie. To przesłanie bazuje na osobistych życiowych doświadczeniach twórców i gra stara się te prawdziwe, rezonujące uczucia przekazać kompetentnie i w głębi