Může být baleno volně (tzv. bulk).
Jak można się było spodziewać po inspiracji Falloutem, historia rozpoczyna się od wielkiej wojny. A dokładniej jej konsekwencji. Po niszczycielskiej wojnie jądrowej Ziemia pozostała spustoszona, a resztki ocalałych przeniosły się głęboko do podziemnych bunkrów, aby uciec przed skutkami promieniowania. Jednak nawet tam nie dano im spokoju. Długi pobyt w ciasnej, podziemnej izolacji pozostawia ślady na ludzkiej psychice. Dlatego psychologowie szkoleni dla poszczególnych społeczności mają większe znaczenie, niż mogłoby się wydawać przed wojną. Ty wcielasz się w rolę jednego z nich - Alberta Tokaja. Dotychczas pomagałeś innym, teraz musisz pomóc przede wszystkim sobie. Mimo że mieszkańcy bunkrów starają się stworzyć nowe funkcjonujące społeczeństwo, okazuje się, że przed niektórymi zagrożeniami nic ich nie ochroni. Czeka cię niebezpieczna podróż w celu odkrycia strasznej tajemnicy, podczas której wyruszysz nie tylko do ciemnych podziemi, ale także na niebezpieczną i skażoną powierzchnię ziemi. Nie ma żadnego rządu, żadnego transportu, żadnej policji, żadnej pomocy. Musisz przetrwać! "Wizja końca świata w 2012 roku? Mix Fallouta i Dead Space..."
-
Postapokaliptyczny świat w stylu słynnego Fallouta, gigantyczne miasta, tunele, bunkry i kopalnie
-
Ciekawa historia z nieoczekiwanymi zwrotami akcji
-
Interesujące logiczne minigry i zadania - hakowanie dostępu do drzwi, uruchamianie generatora, sterowanie dźwigiem itp.
-
Walka z bliska i z daleka
-
Emocjonujące bitwy z gigantycznymi bossami - są silni, prawie nie do zranienia, a ponadto perfekcyjnie animowani (np. potrafią rzucać wielkimi obiektami, których człowiek nie podniósłby)
-
Dynamiczna walka w zwarciu - możesz blokować ataki przeciwnika, unikać, a także planować swój atak
-
Różnorodni przeciwnicy - uliczni mordercy, zmutowane potwory, zjawy itp.
-
Różnorodne bronie (pistolety, karabiny szturmowe, rury, siekiery, deski, kosy, młoty itp.)
-
Kilka dynamicznych sekwencji (QTE), np. podczas pościgu przez wrogów
-
Doskonała grafika i efekty oparte na Unreal Engine 3, dynamiczna muzyka